Specjalista ds. Zamówień Publicznych

Rzeszów, Zdalnie

Pól etatu, Pełny etat

Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt

Opis stanowiska

Dołącz do zespołu mjc sp. z o.o., dynamicznie rozwijającej się firmy, która stawia na innowacje i profesjonalizm. Poszukujemy osoby z pasją do zamówień publicznych, gotowej podjąć wyzwania i współtworzyć sukcesy naszej organizacji. Jeśli cenisz sobie stabilne zatrudnienie, rozwój zawodowy i pracę w zgranym zespole, to ta oferta jest dla Ciebie!

Co oferujemy:

W mjc sp. z o.o. wierzymy, że sukces firmy opiera się na zaangażowaniu i rozwoju naszych pracowników. Oferujemy stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, umowę zlecenie lub kontrakt B2B. Zapewniamy wsparcie w rozwoju zawodowym poprzez dostęp do szkoleń i możliwość uczestnictwa w innowacyjnych projektach. Dołącz do nas i stań się częścią zespołu, który ceni wzajemny szacunek, współpracę i dążenie do doskonałości.


Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV zawierającego klauzulę o przetwarzaniu danych osobowych. Czekamy na Twoje zgłoszenie!

zakres obowiązków

Prowadzenie pełnego cyklu postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz wewnętrznymi regulacjami firmy.

Przygotowywanie i aktualizowanie dokumentacji przetargowej, w tym Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz wszelkich niezbędnych załączników, w ścisłej współpracy z innymi działami.

Obsługa elektronicznych platform zakupowych oraz systemów do publikacji ogłoszeń (np. e-Zamówienia, e-notices2).

Prowadzenie bieżącej korespondencji z wykonawcami, wyjaśnianie wątpliwości oraz udzielanie odpowiedzi na pytania.

Analiza i ocena złożonych ofert przetargowych, weryfikacja ich zgodności z wymaganiami formalnymi i merytorycznymi.

Sporządzanie raportów, analiz oraz sprawozdań dotyczących realizowanych zamówień publicznych.

Doradztwo i wsparcie dla komórek organizacyjnych firmy w zakresie interpretacji przepisów prawa zamówień publicznych oraz stosowania wewnętrznych procedur.

Bieżące prowadzenie i archiwizacja kompletnej dokumentacji dotyczącej postępowań o zamówienia publiczne.

Prowadzenie rejestru toczących się i zakończonych postępowań.

wymagania

Bardzo dobra znajomość Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz powiązanych aktów prawnych.

Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na samodzielnym stanowisku w obszarze zamówień publicznych.

Umiejętność analitycznego myślenia oraz precyzyjnego i syntetycznego formułowania myśli w formie pisemnej.

Zdolność do efektywnej analizy dokumentacji oraz wyciągania kluczowych wniosków.

Rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz wysoka kultura osobista.

Doskonała organizacja pracy własnej, dbałość o szczegóły i systematyczność w prowadzeniu dokumentacji.

Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).

Zaangażowanie, inicjatywa i zorientowanie na osiąganie celów.

Dokładność i terminowość w realizacji powierzonych zadań.

Aplikuj na stanowisko